
Na początku tego roku Tesla wdrożyła strategię „tylko sprzedaży online". Wynikało to z faktu, że Elon Musk, dyrektor generalny, założył, że Model 3 nie będzie kosztował więcej niż 35 tysięcy dolarów.
Miało do tego dojść właśnie poprzez przeniesienie całej sprzedaży do Internetu, zamknięcie sklepów i zmniejszenie liczby pracowników w sprzedaży detalicznej.
Z czasem producent wycofał się z części tych pomysłów z powodu kryzysu finansowego firmy. Teraz wycofuje ich jeszcze więcej. Tesla planuje otworzyć nowy typ lokalizacji detalicznej o nazwie „Centra Tesla", aby uniknąć ograniczeń dealerskich i zwiększyć dostawy, a także zatrudnić więcej sprzedawców i dostawców.
Wydaje się, że firma nie dba już tak bardzo o popyt, a koncentruje się bardziej na dostawach, aby zapewnić lepszy przepływ samochodów tam, gdzie jest na nie zapotrzebowanie.
(KB)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- electrek.co; businessinsider.com

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
Zwiększanie produktywności przy montażu powierzchniowym dzięki...
Nowoczesne narzędzia analityczne stosowane w montażu powierzchniowym pomagają zredukować czas przestojów oraz podnieść efektywność...
-
-
-
-
-