Powrót do listy wiadomości Dodano: 2011-09-27  |  Ostatnia aktualizacja: 2011-09-27
RWE Polska - „Firma Przyjazna Klientowi”
• Po raz trzeci RWE Polska zostało uhonorowane certyfikatem „Firma Przyjazna Klientowi” – jedynym tego typu badaniem w Polsce, które mierzy jakość relacji firmy z klientami
• Wnikliwe badanie kanałów obsługi w RWE Polska, wykazało wysoką sprawność działania pracowników RWE i świetną organizację punktów obsługi klienta
• RWE Polska aktywnie rozwija komunikację z odbiorcami swoich usług, internetowa platforma e-bok i Centrum Kontaktu z Klientem co dziennie obsługują kilkaset osób


Kolejny rok z rzędu RWE Polska otrzymało certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi”. Badanie realizowane przez niezależnych audytorów ocenia jakość i skuteczność realizowania polityki zarządzania relacjami z klientem. Wnikliwy proces badawczy przeszli menedżerowie odpowiedzialni za obsługę, pracownicy w biurach obsługi firm oraz wybrani do badania klienci RWE. W procesie oceniania użyto metody: „tajemniczy klient”, która jest uznawana za najbardziej obiektywny sposób mierzenia jakości zachowań pracowników firmy.

Przeprowadzone badanie satysfakcji klientów mierzyło rzetelność, dostępność, zaufanie, dopasowanie do potrzeb i atrakcyjność oferty. Dodatkowo przeprowadzono audyt rozwiązań stosowanych w firmie w obszarze zarządzania relacjami z klientem, w tym stron WWW, które przebadano pod kątem użyteczności i przyjazności.

Wysoka jakość obsługi klienta, to jeden z najważniejszych priorytetów jakie RWE stawia przed swoimi pracownikami – mówi Janusz Moroz, członek zarządu ds. handlu RWE Polska. – Stale monitorujemy postępy i pracujemy nad coraz bardziej efektywnymi rozwiązaniami w tym obszarze. Jako pierwsza firma energetyczna w Polsce przenieśliśmy punkt ciężkości relacji z klientami do warszawskich galerii handlowych i Internetu. W tym roku otworzyliśmy dwie kolejne wyspy- biura obsługi , a liczba użytkowników serwisu internetowego wzrasta z miesiąca na miesiąc i przekroczyła już 5% bazy naszych klientów

RWE Polska umożliwia klientom kontakt za pomocą wszystkich dostępnych na rynku sposobów, dzięki czemu informacje o RWE są dostępne 24 godz. na dobę 7 dni w tygodniu. Wszystkie kwestie dotyczące konta i statusu kolejnych płatności, odbiorcy prywatni i instytucjonalni, mogą załatwić przez internetowy serwis e-bok, dostępny ze strony www.rwe.pl. Poza Internetem klienci RWE mogą skorzystać z Telefonicznego Centrum Kontaktu z Klientem (+48 22 821 46 46) lub z punktów obsługi rozlokowanych na terenie całej Warszawy.

(xt)

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
RWE Polska
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :