
Toyota Motor Corporation ogłasiła swoje plany dotyczące popularyzacji elektrycznych pojazdów w latach 2020-2030. Strategia Toyoty dotycząca pojazdów elektrycznych koncentruje się na znaczącym przyspieszeniu w planach rozwoju i uruchamiania hybrydowych pojazdów elektrycznych (HEV), hybrydowych pojazdów typu plug-in (PHEV), pojazdów elektrycznych z akumulatorem (BEV) i pojazdów elektrycznych z ogniwami paliwowymi (FCEV).
Około 2030 r. Toyota zamierza sprzedać ponad 5,5 miliona pojazdów z napędem elektrycznym, w tym ponad milion pojazdów bezemisyjnych (BEV, FCEV).
Dodatkowo, około 2025 roku, każdy model Toyoty i Lexusa na całym świecie będzie dostępny jako dedykowany model elektryczny, lub będzie występował w takiej wersji.
Toyota aktywnie opracowuje akumulatory półprzewodnikowe nowej generacji i zamierza wprowadzić je na rynek przed początkiem 2020. Gigant z Japonii współpracuje w tej kwestii z firmą Panasonic.
Ponadto marka zamierza skoncentrować się na rozwoju infrastruktury społecznej sprzyjającej powszechnej adopcji pojazdów zelektryfikowanych. Obejmuje to stworzenie systemu mającego na celu usprawnienie ponownego użycia baterii i recyklingu, a także wsparcie promocji stacji ładowania pojazdów i stacji tankowania wodoru poprzez aktywną współpracęz organami rządowymi i firmami partnerskimi.
(KB)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- pm-review

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Energooszczędność? Taki mamy klimat
Rosnąca świadomość ekologiczna skłania konsumentów do wyboru produktów, które mają mniejszy wpływ na kwestie klimatyczne. Rozwiązania o wysokiej...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-