
TIM, A-T oraz Kaczmarek Electric, którzy są jednymi z największych polskich dystrybutorów produktów elektrotechnicznych, połączyli swoje siły, tworząc inicjatywę TAK.
Modele biznesowe wszystkich trzech firm sprawiają, że nie stanowią dla siebie zbytniej konkurencji, a wręcz przeciwnie – wzajemnie uzupełniają swoją oferty. To znakomita płaszczyzna współpracy, która czerpie z bogatych know-how oraz wieloletniego doświadczenia.
Firmy posiadają doskonale rozwinięte sieci dystrybucyjne – w całej Polsce rozsiali bowiem 215 placówek, a ponadto prowadzą sprzedaż przez Internet. Członkowie grupy TAK w 2014 osiągnęli roczne obroty na poziomie 1,4 miliarda złotych, natomiast w pierwszych trzech kwartałach tego roku 1,16 miliarda złotych, co finalnie może oznaczać 20-procentowy wzrost.
Dynamiczny rozwój partnerów to zasługa nie tylko ich potencjału sprzedażowego, ale także stosowania doskonałych rozwiązań logistycznych. Wspólne działania przyczynią się do optymalizacji związanych z nimi kosztów. Kooperacja jest również szansą na zaoferowanie klientom bardzo stabilnej oferty cenowej.
(rr)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- elektroonline

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Grajmy w zielone, czyli rzecz o przyszłości agroenergetyki
Ważniejszym, niż tworzyć dzieła właściwie, jest tworzyć dzieła właściwe. Wszyscy zgadzają się, że Polska dysponuje ogromnym potencjałem...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-