Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2011-04-19 | Ostatnia aktualizacja: 2011-04-19
PKP Energetyka oferuje nowy produkt: "Negocjator"
Dzięki nowej ofercie „Negocjator” małe i średnie firmy (o rocznym zużyciu energii do 250 MWh), zmieniając sprzedawcę prądu na PKP Energetyka, mają możliwość negocjacji ceny. Wyróżnikiem oferty jest fakt, że ostateczne warunki zależą od umiejętności negocjacyjnych klienta. Wybierając ofertę PKP Energetyka klient zyskuje ochronę przed podwyżkami cen energii. Stawka, którą wynegocjuje, będzie zagwarantowana do końca 2012 roku.
• Klienci biznesowi mogą wynegocjować swoją cenę za energię w ramach oferty „Negocjator”
• PKP Energetyka otworzyła nowy kanał komunikacji z klientami pod numerem Infolinii 0801 77 29 29
• Korzystając z Infolinii lub odwiedzając jedno z Biur Obsługi Klienta PKP Energetyka w całym kraju, małe i średnie firmy mogą wynegocjować swoją cenę energii
Jesteśmy firmą konkurencyjną na rynku energetycznym i proponujemy nowe, w pełni partnerskie podejście do kształtowania oferty. Produkt „Negocjator” to pierwsza z naszych propozycji, w której klient nie dostaje standardowej oferty, ale sam może wynegocjować warunki kontraktu – mówi Grzegorz Grabowski, członek zarządu, dyrektor handlowy PKP Energetyka.
Aby rozpocząć negocjacje, wystarczy zadzwonić pod numer Infolinii 0801 77 29 29
(od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00) lub odwiedzić jedno z Biur Obsługi Klienta zlokalizowanych na terenie całego kraju.
Dzięki Infolinii oferujemy klientom nowy, wygodny kanał komunikacji, który pozwoli nam jeszcze dokładniej poznawać ich potrzeby – mówi Grzegorz Grabowski.
Szczegółowy wykaz Biur Obsługi Klienta i informacje o ofertach znajdują się na stronie internetowej PKP Energetyka S.A.: http://www.pkpenergetyka.pl/pl/obsluga-klienta.
(xt)
• Klienci biznesowi mogą wynegocjować swoją cenę za energię w ramach oferty „Negocjator”
• PKP Energetyka otworzyła nowy kanał komunikacji z klientami pod numerem Infolinii 0801 77 29 29
• Korzystając z Infolinii lub odwiedzając jedno z Biur Obsługi Klienta PKP Energetyka w całym kraju, małe i średnie firmy mogą wynegocjować swoją cenę energii
Jesteśmy firmą konkurencyjną na rynku energetycznym i proponujemy nowe, w pełni partnerskie podejście do kształtowania oferty. Produkt „Negocjator” to pierwsza z naszych propozycji, w której klient nie dostaje standardowej oferty, ale sam może wynegocjować warunki kontraktu – mówi Grzegorz Grabowski, członek zarządu, dyrektor handlowy PKP Energetyka.
Aby rozpocząć negocjacje, wystarczy zadzwonić pod numer Infolinii 0801 77 29 29
(od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-18.00) lub odwiedzić jedno z Biur Obsługi Klienta zlokalizowanych na terenie całego kraju.
Dzięki Infolinii oferujemy klientom nowy, wygodny kanał komunikacji, który pozwoli nam jeszcze dokładniej poznawać ich potrzeby – mówi Grzegorz Grabowski.
Szczegółowy wykaz Biur Obsługi Klienta i informacje o ofertach znajdują się na stronie internetowej PKP Energetyka S.A.: http://www.pkpenergetyka.pl/pl/obsluga-klienta.
(xt)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- PKP Energetyka

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Szybka elektryfikacja z wysokim napięciem dla greckiego operatora IPTO
Spółka IPTO SA wybudowała w Grecji stację transformatorową Megalopolis o mocy 400/150 kV i zmodernizowała starsze obiekty stacji...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-