Powrót do listy wiadomości Dodano: 2012-05-11  |  Ostatnia aktualizacja: 2012-05-14
Odwiedź eBOK za pomocą smartfona!
Odwiedź eBOK za pomocą smartfona!

Energa, jako pierwsza w branży energetycznej, uruchomiła mobilną aplikację dla elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Usługa dostępna jest na smartfony i tablety z systemami operacyjnymi iOS oraz Android.  W ciągu pierwszego próbnego miesiąca z możliwości tej skorzystało ponad pół tysiąca klientów.

Rynek telefonii komórkowej rozwija się w Polsce w ekspresowym tempie. Według statystyk komórki posiada już ok. 85-90% Polaków. Obecnie widać wyraźny wzrost udziału rynku telefonów typu smartfon. To właśnie Polska ma stać się – wg badań GFK Polonia -  najszybciej rozwijającym się rynkiem tych urządzeń w Europie Środkowo-Wschodniej. Tendencja ta dotyczy także liczby użytkowników tabletów.

Aplikacja mobilna elektronicznego Biura Obsługi Klienta (meBOK)  aktualnie dostępna jest dla urządzeń mobilnych (smartfon i tablet) wyposażonych w system operacyjny iOS oraz system operacyjny Android. Ponadto docelowo Energa planuje wdrożenie usługi dedykowanej pozostałym najbardziej popularnym systemom operacyjnym, których użytkownicy już dziś mogą korzystać z „lekkie" wersji platformy eBOK przygotowanej specjalnie na telefony komórkowe. Aplikacje można wyszukać w marketach internetowym  lub  pobrać za pomocą QR Kodów. Z „lekkiej" wersji serwisu można skorzystać łącząc się ze stroną www.ebok.energa.pl przy użyciu telefonu komórkowego.

Aplikacja meBOK umożliwia dostęp, przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, do wielu funkcji, m.in.:

  • podglądu salda rachunku, terminu płatności oraz  aktualnych i archiwalnych danych z faktury oraz wpłat;
  • podglądu informacji o posiadanych umowach;
  • prezentacji wykresów oraz statystyk związanych ze zużyciem energii elektrycznej;
  • samodzielnego rozliczania zużytej energii elektrycznej w oparciu o podany przez Klienta stan licznika w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste;
  • zakupu energii elektrycznej do licznika przedpłatowego w systemie pre-paid;
  • wyszukiwarki najbliższego Biura Obsługi Klienta, jego adresu i  godzin  otwarcia;

Obecnie dostęp do konta eBOK za pomocą urządzenia mobilnego jest prosty i intuicyjny. Wystarczy pobrać wygodną w obsłudze darmową aplikację, zalogować się przy użyciu posiadanego identyfikatora i hasła używanego w tradycyjnej wersji platformy eBOK lub przejść prosty proces rejestracji i założyć konto użytkownika.

(gz)

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
ENERGA SA
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także