
Energa, jako pierwsza w branży energetycznej, uruchomiła mobilną aplikację dla elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Usługa dostępna jest na smartfony i tablety z systemami operacyjnymi iOS oraz Android. W ciągu pierwszego próbnego miesiąca z możliwości tej skorzystało ponad pół tysiąca klientów.
Rynek telefonii komórkowej rozwija się w Polsce w ekspresowym tempie. Według statystyk komórki posiada już ok. 85-90% Polaków. Obecnie widać wyraźny wzrost udziału rynku telefonów typu smartfon. To właśnie Polska ma stać się – wg badań GFK Polonia - najszybciej rozwijającym się rynkiem tych urządzeń w Europie Środkowo-Wschodniej. Tendencja ta dotyczy także liczby użytkowników tabletów.
Aplikacja mobilna elektronicznego Biura Obsługi Klienta (meBOK) aktualnie dostępna jest dla urządzeń mobilnych (smartfon i tablet) wyposażonych w system operacyjny iOS oraz system operacyjny Android. Ponadto docelowo Energa planuje wdrożenie usługi dedykowanej pozostałym najbardziej popularnym systemom operacyjnym, których użytkownicy już dziś mogą korzystać z „lekkie" wersji platformy eBOK przygotowanej specjalnie na telefony komórkowe. Aplikacje można wyszukać w marketach internetowym lub pobrać za pomocą QR Kodów. Z „lekkiej" wersji serwisu można skorzystać łącząc się ze stroną www.ebok.energa.pl przy użyciu telefonu komórkowego.
Aplikacja meBOK umożliwia dostęp, przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia, do wielu funkcji, m.in.:
- podglądu salda rachunku, terminu płatności oraz aktualnych i archiwalnych danych z faktury oraz wpłat;
- podglądu informacji o posiadanych umowach;
- prezentacji wykresów oraz statystyk związanych ze zużyciem energii elektrycznej;
- samodzielnego rozliczania zużytej energii elektrycznej w oparciu o podany przez Klienta stan licznika w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste;
- zakupu energii elektrycznej do licznika przedpłatowego w systemie pre-paid;
- wyszukiwarki najbliższego Biura Obsługi Klienta, jego adresu i godzin otwarcia;
Obecnie dostęp do konta eBOK za pomocą urządzenia mobilnego jest prosty i intuicyjny. Wystarczy pobrać wygodną w obsłudze darmową aplikację, zalogować się przy użyciu posiadanego identyfikatora i hasła używanego w tradycyjnej wersji platformy eBOK lub przejść prosty proces rejestracji i założyć konto użytkownika.
(gz)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- ENERGA SA

Komentarze (0)
Czytaj także
-
PROTEC automatyzuje zarządzanie budynkiem dzięki zenon
Producent systemów sterowania i automatyki PROTEC wdraża platformę oprogramowania zenon w ramach projektów automatyzacji dla swoich...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-