Powrót do listy komunikatów Dodano: 2013-11-09  |  Ostatnia aktualizacja: 2013-11-09
Energia Dla Firm idzie po gaz
Energia Dla Firm
Energia Dla Firm

Jeszcze w tym miesiącu na polskim rynku gazu pojawi się nowy sprzedawca. Będzie to spółka Energia Dla Firm, która planuje masowe uruchomienie sprzedaży, przy wykorzystaniu obecnych kanałów pozyskiwania nabywców energii elektrycznej.

Swojej szansy przedstawiciele Spółki upatrują w rosnącym popycie na gaz ziemny w Polsce. W latach 2006-2011 tempo wzrostu zapotrzebowania na ten surowiec wyniosło przeciętnie ok. 2% w skali roku. Dodatkowo, rynek jest zmonopolizowany przez jednego dostawcę – PGNiG, co daje firmie możliwość powtórzenia sukcesu sprzed trzech lat, kiedy debiutowała na podobnie zdominowanym przez 5 gigantów rynku energii elektrycznej. Według Urzędu Regulacji Energetyki, obecnie już co piąta firma, która zmieniła sprzedawcę wybiera właśnie Energię Dla Firm.

Taki scenariusz jest jak najbardziej realny, szczególnie, że dysponujemy narzędziami, które pozwolą nam z sukcesem rywalizować o Klientów. Przełożymy najlepsze praktyki wypracowane na rynku energii elektrycznej na rynek gazu – będziemy wprowadzać atrakcyjne, innowacyjne produkty i konkurować wysokim poziomem obsługi Klienta – mówi Piotr Ostaszewski Prezes Spółki Energia Dla Firm. Wskaźnik udziału gazu w rynku nośników energii w Polsce wynosi jedynie 13%, w porównaniu do 24% będących średnią dla Unii Europejskiej. To dla nas jeden z sygnałów pokazujących, jak duży potencjał posiada ten sektor – dodaje Jerzy Miszczak, dyrektor tradingu Energii Dla Firm.

Nowy gracz na rynku gazu, który koncesję na obrót tym surowcem posiada od lutego 2012 r. chce wygrywać gwarancją stałej ceny i innowacyjnym sposobem rozliczeń, wprowadzając stałą opłatę miesięczną z rocznym rozliczeniem. Obecnie przedsiębiorcy co miesiąc otrzymują faktury za realne zużycie co powoduje, że spora część z nich zimą płaci bardzo dużo, latem mniej. Dzięki wprowadzeniu stałego rozliczenia, co miesiąc będą płacić równą kwotę.

Oferta gazowa Energii Dla Firm będzie skierowana do podmiotów z segmentu MSP, grupy do której firma adresuje energię elektryczną. Eksperci firmy szacują, że za ponad połowę zużycia energii w Polsce odpowiada przemysł, a za blisko 10% handel i usługi. Jest to łącznie ok. 200 tys. podmiotów, do których Spółka chce wyjść z konkurencyjną wobec PGNiG propozycją.

Dzięki atrakcyjnej ofercie oraz wysokim standardom, Energia Dla Firm posiada już 25 tys. Klientow i w 2012 r. zanotowała przychody na poziomie 300 milionów złotych. Więcej informacji na temat Spółki, znajduje się na stronie internetowej www.energiadlafirm.pl.

(gz)

Kategoria komunikatu:

Z życia firmy

Źródło:
Media Forum Sp. z o.o.
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Czytaj także