W trakcie pandemii, od 16 marca do 20 maja, tylko obszarze usług dystrybucyjnych Energa Operator przyjęła i zrealizowała blisko 90 tys. zgłoszeń swoich klientów.
Obecnie wykonywane są wszystkie rodzaje prac, zarówno te dotyczące zapewnienia ciągłości dostaw energii elektrycznej i modernizacji infrastruktury, jak również te z zakresu usług dystrybucyjnych obejmujące obsługę odbiorców.
Energa Operator, mimo trudności związanych z pandemią Covid-19, zrealizowała z sukcesem niemal 100 proc. zgłoszeń swoich klientów, takie jak montaże nowych liczników, sprawdzenia poprawności działania układów pomiarowych, zmiany taryf oraz przyłączenia mikroinstalacji.
Wdrożone niezwłocznie środki bezpieczeństwa umożliwiają realizację zadań bez zakłóceń. Elektromonterzy wyposażeni zostali w niezbędne środki ochrony osobistej – maski, rękawiczki oraz płyn do dezynfekcji.
(gz)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- Grupa Energa
Komentarze (0)
Czytaj także
-
Przeglądy i badania okresowe aparatury zabezpieczeniowej i układów...
Tematyką referatu są badania okresowe urządzeń i układów elektroenergetycznej automatyki zabezpieczeniowej. Obecnie układy wyprowadzenia mocy...
-
Rozłącznik bezpiecznikowy w instalacjach elektrycznych
Nadmierne obciążenie lub zwarcia obwodów elektrycznych mogą doprowadzić do uszkodzenia całej instalacji i porażenia prądem jej użytkowników. ...