BMWi3 będzie pierwszym samochodem elektrycznym z przygotowaną infrastrukturą, jeszcze przed premierą

BMWi prowadzi badania nad strategią stosowania udogodnień w mobilności elektrycznej. Kolejnym ważnym elementem tej strategii jest współdziałanie ze Schneider Electric oraz The Mobility House (TMH), który oferuje szeroki wybór usług dla pojazdów elektrycznych.
Współpraca między firmami będzie dotyczyć kontroli instalacji elektrycznej w domach klientów, dostarczanie i stworzenie punktów ładowania, a także konserwację i inne usługi. Pozwoli to przyszłym posiadaczom BMW i3 lub BMW i8 na łatwe podłączenie swojego pojazdu i naładowanie go w domu lub biurze.
- W ramach tej współpracy, Schneider Electric zaoferuje klientom BMW wydajną, łatwą w obsłudze i trwałą infrastrukturę zasilającą. BMW i Schneider Electric łączy wizja mobilności elektrycznej i jesteśmy pewni, że wspólnie będziemy tworzyć przyszłość branży – tłumaczy Philippe Delorme, wiceprezes Schneider Electric..
Współpraca umożliwi realizację jednego z najważniejszych planów producenta – zaoferowanie klientom wydajnych i łatwo dostępnych możliwości zasilania przed sprzedażą BMW i3. Kierowcy będą sami przeprowadzać proces ładowania we własnym garażu. BMW i3 zostanie więc pierwszym na rynku samochodem elektrycznym z dokładnie zaplanowanym jeszcze przed premierą zapleczem infrastrukturalnym. Premiera jest planowana na koniec 2013r.
Alexander Efthimiou, dyrektor ds. zarządzania systemami modularnymi dla elektrycznych układów napędowych i obsługi posprzedażowej, wyjaśnia: - Pojazdy BMWi to nowatorskie, kompleksowe podejście do tematu mobilności elektrycznej, co oznacza, że oferować będziemy znacznie więcej niż tylko samochód. Podczas prowadzonych w różnych miejscach świata testów uważnie słuchaliśmy uwag klientów. Po wprowadzeniu i3, będziemy mogli zaoferować im podejście, które nazwaliśmy „360° Electric", obejmujące wszelkie niezbędne rozwiązania dla właścicieli pojazdów elektrycznych. Wiemy, że instalacja zasilania dla BMW i3 oraz i8 będzie jednym z kluczowych czynników decydujących o powodzeniu projektu. Jesteśmy dumni, że Schneider Electric i The Mobility House – dwie najbardziej doświadczone międzynarodowe firmy w sektorze mobilności elektrycznej – pomogą nam wdrożyć nową strategię.
Thomas Raffeiner, dyrektor zarządzający i założyciel The Mobility House, jest podobnego zdania i tłumaczy dlaczego BMWi sprawia, że pojazdy elektryczne stają się kategorią poważnie traktowaną przez kierowców na całym świecie.
-Systematyczne dążenie do zapewnienia pełnego wachlarza usług jest tak potrzebnym obecnie bodźcem zachęcającym dla potencjalnych klientów w Niemczech i innych krajach. Mając BMW za naszego partnera, możemy zaoferować użytkownikom pojazdów na wszystkich tych rynkach wygodne i dostosowane.
(ma)
Kategoria wiadomości:
Nowinki techniczne
- Źródło:
- reo.pl

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Bezpiecznie i ekologicznie – praca zdalna może być „smart”
Ludzie spędzają w domach obecnie więcej czasu niż kiedykolwiek wcześniej. Wynika to w dużej mierze z modeli pracy zdalnej lub hybrydowej,...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-
-