RWE udostępniło nowy kanał komunikacji z klientem- aplikację iRWE na telefony komórkowe. Aplikacja dostępna jest dla urządzeń mobilnych wyposażonych w system operacyjny iOS. Dzięki nowej funkcjonalności Klienci mogą znaleźć wiele użytecznych informacji dostępnych również w internetowej wersji platformy e-bok dostępnej na www.rwe.pl.
„RWE uważnie obserwuje trendy na rynku i analizuje potrzeby konsumentów energii. Stawiamy na rozwiązania, których oczekują nasi klienci. Udostępniamy aplikację mobilną iRWE, która znacząco ułatwi i przyśpieszy komunikację z firmą." – mówi Iwona Jarzębska, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w RWE Polska.
Z analizy „Preferencje konsumentów rynku telekomunikacyjnego w latach 2009 –2012"przeprowadzonej na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej w 2013 roku wynika, że 88% Polaków posiada telefon komórkowy, w tym 62% ma dostęp do Internetu. Konsumenci, którzy dysponują coraz bardziej zaawansowanymi technologicznie urządzeniami, są zainteresowani stałym kontaktem nie tylko ze znajomymi, ale również z dostawcami produktów i usług. Na te potrzeby odpowiada RWE udostępniając nowoczesne rozwiązanie jakim jest aplikacja mobilna - iRWE.
Korzystanie z iRWE jest proste i intuicyjne. Wystarczy pobrać wskazaną aplikację, zalogować się na indywidualne konto klienta przy użyciu posiadanego identyfikatora i hasła (tego samego co w tradycyjnej wersji platformy internetowej) lub przejść prosty proces rejestracji i założyć konto użytkownika.
Aplikacja ułatwia korzystanie z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK), które oferuje całodobowy podgląd do salda rachunku, terminów płatności oraz aktualnych i archiwalnych danych dotyczących faktur oraz realizacji wpłat. Ponadto, aplikacja umożliwia wyszukanie najbliższego Biura Obsługi Klienta i uzyskanie informacji o godzinach jego otwarcia oraz dogodnym dojeździe. Użytkownicy urządzeń mobilnych dzięki nowemu rozwiązaniu mogą także uzyskać informacje o lokalizacji punktów ładowania samochodów elektrycznych w Warszawie. Dodatkową opcją jest informowanie o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej w okolicy miejsca zamieszkania użytkownika aplikacji po zapisaniu się do newsletter
iRWE to kolejne rozwiązanie RWE, która ma na celu udoskonalanie obszaru obsługi i komunikacji z klientem. Wcześniej firma uruchomiła wiele innych kanałów, nie wymagających bezpośredniego odwiedzania Biura Obsługi Klienta - elektroniczne Biura Obsługi Klienta, telefoniczne Biura Obsługi Klienta czynne 24 godzin na dobę, a także pakiet nowych form płatności - Internet, sieć Via Moje Rachunki, czy doładowania dla posiadaczy tzw. liczników prepaidowych przez Internet.
Wdrażane przez firmę udogodnienia i standardy obsługi zostały docenione przez samych Klientów. RWE Polska jest czterokrotnym laureatem Godła „Firma Przyjazna Klientowi". Wyróżnienie przyznawane jest firmom i organizacjom odznaczającym się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi. RWE Polska otrzymała także certyfikat „Dobra Umowa" przyznawany przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich (SKP). Certyfikat jest kolejnym krokiem we wdrażaniu najlepszych standardów na rynku energetycznym.
(gz)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- RWE

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Jakie są rodzaje liczników?
Licznik elektryczny - jaki wybrać? Licznik zużycia energii elektrycznej jest niepozornym, lecz bardzo potrzebnym urządzeniem wszędzie tam,...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-