Powrót do listy wiadomości Dodano: 2012-03-05  |  Ostatnia aktualizacja: 2012-03-06
Prognozy Amber Energia na 2012: 0,8 TWh rocznego zużycia i 10 000 klientów

Firma Amber Energia oferując atrakcyjne taryfy energii elektrycznej dla małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) zdobyła w 2011 roku ponad 20% rynku TPA (Third Party Access – zasada dostępu strony trzeciej do sieci dla zmieniających sprzedawcę energii elektrycznej). Na 2012 rok Amber Energia planuje ponad dwukrotny wzrost liczby klientów.

Do końca roku 2012 Amber Energia planuje zbudować portfel klientów o wolumenie 0,8 TWh rocznego zużycia oraz zwiększenie bazy Klientów do 10 000. W 2013 planujemy rozszerzyć ofertę produktową o taryfy energii elektrycznej dla gospodarstw domowych – mówi Prezes Amber Energia, Przemysław Pięta. Amber Energia dostarcza Klientom elastyczne produkty w atrakcyjnych cenach, przy zachowaniu standardów obsługi na najwyższym poziomie. Firma, już w 2011, jako pierwsza w Polsce, zaproponowała swoim Klientom gwarancję stałej ceny energii elektrycznej nawet do 2014 roku, niezależnie od podwyżek cen na rynku. Kierujemy nasze produkty wyłącznie do małych i średnich przedsiębiorstw w całej Polsce. Aktualnie nasz portfel Klientów to około 0,4 TWh rocznego zużycia, co w przeliczeniu na liczbę Klientów stanowi około 4 000 małych i średnich firm – dodaje Pięta.

Amber Energia działa w strategicznym partnerstwie z firmą RWE Polska S.A. Szczegóły innowacyjnego na skalę europejską modelu biznesowego objęte są klauzulą poufności pomiędzy spółkami. W ramach tego modelu Amber Energia odpowiedzialna jest za marketing, budowanie i zarządzanie siecią sprzedaży, pozyskiwanie klientów, jak i obsługę posprzedażową. Wszystkie produkty sprzedawane są w modelu co-brandowym, zarówno pod marką Amber Energia jak i RWE (podobnie jak np. RedBull i Play). Takie joint venture innowacyjnej firmy z dużym graczem pozwoliło na stworzenie wielu korzyści dla Klienta. Model biznesowy opiera się o koncesję o numerze nr OEE/32/2720/U/3/98/AK wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na rzecz RWE Polska S.A. w dniu 17 listopada 1998.

Filozofia działania Amber Energia różni się od tradycyjnych firm energetycznych. Amber Energia powstała z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które dotychczas były traktowane przez tradycyjne firmy energetyczne nieadekwatnie do ich potrzeb. Swoim Klientom spółka gwarantuje jasne zasady współpracy i stwarza możliwość precyzyjnego planowania kosztów energii w budżecie przedsiębiorstwa. W rezultacie działań na rzecz optymalizacji wydatków i zmniejszania kosztów odbioru energii elektrycznej dla polskich przedsiębiorców, co piąta firma w Polsce, która zmieniła sprzedawcę energii, zrobiła to z Amber Energia.


(gz)

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
Amber Energia
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także