Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2011-10-25 | Ostatnia aktualizacja: 2011-10-25
Pierwszy w Polsce certyfikat „Dobra umowa” przyznany RWE Polska
RWE Polska jest pierwszą firmą w Polsce, która otrzymała certyfikat „Dobra Umowa” przyznawany przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Certyfikat jest kolejnym krokiem we wdrażaniu najlepszych standardów na rynku energetycznym. Tak jak w przypadku elektronicznego biura obsługi e-bok i punktów obsługi w najbardziej uczęszczanych centrach handlowych w Warszawie, RWE Polska konsekwentnie realizuje strategię wprowadzania pro rynkowych i pro klienckich rozwiązań.
Eksperci SKP przeanalizowali zapisy Kompleksowej Umowy Sprzedaży Energii Elektrycznej i Świadczenia Usług Dystrybucji dla Klientów Indywidualnych a także zapisy Ogólnych Warunków do Kompleksowej Umowy i stwierdzili jej zgodność w prawem konsumenckim i interesem konsumentów.
„Patrzymy na energetykę nie z perspektywy instytucjonalnej lecz wolnorynkowej. W swojej działalności kładziemy silny akcent na działania zwiększające świadomość konsumentów. Dzięki europejskiemu doświadczeniu naszej grupy możemy proponować naszym klientom bardzo atrakcyjne oferty, spełniające najwyższe standardy w dziedzinie ochrony interesów konsumentów” – powiedziała Iwona Jarzębska, Dyrektor Działu Komunikacji i Marketingu RWE Polska
„Cieszymy się, że RWE Polska jako pierwsza firma w sektorze energetycznym poddała swoje umowy analizie pod kątem interesu konsumenta. Wypadł on pozytywnie – umowy zawierane przez spółkę z jej klientami spełniają wysokie standardy w dziedzinie ochrony praw konsument. Mamy nadzieję, że kolejne przedsiębiorstwa energetyczne pójdą w ślady RWE i poddadzą swoje umowy podobnemu badaniu. Ważne jest, aby konsumenci świadomie podpisywali umowy ze swoimi dostawcami” – powiedziała Grażyna Rokicka, prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.
(xt)
Eksperci SKP przeanalizowali zapisy Kompleksowej Umowy Sprzedaży Energii Elektrycznej i Świadczenia Usług Dystrybucji dla Klientów Indywidualnych a także zapisy Ogólnych Warunków do Kompleksowej Umowy i stwierdzili jej zgodność w prawem konsumenckim i interesem konsumentów.
„Patrzymy na energetykę nie z perspektywy instytucjonalnej lecz wolnorynkowej. W swojej działalności kładziemy silny akcent na działania zwiększające świadomość konsumentów. Dzięki europejskiemu doświadczeniu naszej grupy możemy proponować naszym klientom bardzo atrakcyjne oferty, spełniające najwyższe standardy w dziedzinie ochrony interesów konsumentów” – powiedziała Iwona Jarzębska, Dyrektor Działu Komunikacji i Marketingu RWE Polska
„Cieszymy się, że RWE Polska jako pierwsza firma w sektorze energetycznym poddała swoje umowy analizie pod kątem interesu konsumenta. Wypadł on pozytywnie – umowy zawierane przez spółkę z jej klientami spełniają wysokie standardy w dziedzinie ochrony praw konsument. Mamy nadzieję, że kolejne przedsiębiorstwa energetyczne pójdą w ślady RWE i poddadzą swoje umowy podobnemu badaniu. Ważne jest, aby konsumenci świadomie podpisywali umowy ze swoimi dostawcami” – powiedziała Grażyna Rokicka, prezes Stowarzyszenia Konsumentów Polskich.
(xt)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- rwe.pl/media

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Schneider Electric Innovation Summit. Firma ogłasza nowe współprace i innowacje
Schneider Electric , lider w dziedzinie cyfrowej transformacji zarządzania energią i automatyzacji, podczas Innovation Summit w Paryżu,...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-