Powrót do listy wiadomości Dodano: 2013-07-03  |  Ostatnia aktualizacja: 2013-07-03
PGE i Orange razem w walce o klienta

Jak informuje rzecznik telekomu, Wojciech Jabczyński trwają testy wspólnej sprzedaży.

Jak informuje Witucki: W Orange wierzymy w łączenie usług.
Jak informuje Witucki: W Orange wierzymy w łączenie usług.

Orange wspólnie z PGE testuje łączoną sprzedaż usług energetycznych i telekomunikacyjnych. Na razie nie wiadomo, kiedy ruszy, ale operator wiąże z tym duże nadzieje. Pakietowanie różnych usług to w obecnej sytuacji rynkowej dobry sposób na zwiększenie przychodów i pozyskanie większej liczby klientów – uważa prezes firmy Macieja Wituckiego

Konkurencja na polskim rynku telefonii komórkowych sprawia, że operatorzy szukają niestandardowych rozwiązań. Play proponuje prywatne pakiety zdrowotne, a T-Mobile oferuje zakupy w internecie bez konieczności używania karty kredytowej. Z kolei Orange Polska zamierza sprzedawać energię razem z usługami telekomunikacyjnymi.

Współpraca z PGE będzie mieć charakter B2B i będzie polegać na dosprzedawaniu naszym klientom biznesowym specjalnej energetycznej oferty taryfowej. To jest pierwszy krok, żeby zobaczyć jak sprawdza się pomysł pojawiania się w Orange Polska usług innych niż telekomunikacyjne. Ja już dziś jestem przekonany, że to będzie bardzo dobre rozwiązanie– tłumaczy Maciej Witucki.

18 lutego 2013 roku.Orange Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna S.A zawarły o współpracy. Wspólna sprzedaż produktów z dostawcą energii to efekt nowej strategii Orange. W myśl jej postanowień planuje się łączenie usług telekomunikacyjnych z innymi. Tym bardziej, że klienta coraz trudniej skusić jedynie ceną produktów lub usług.

Konkurowanie smartfonami czy tabletami za złotówkę jest bardzo kosztowne, bo powoduje, że w koszty marketingowe musimy wliczyć również koszt tego urządzenia – informuje Witucki.W Orange wierzymy w łączenie usług.

Indywidualne usługi nie są opłacalne. Na ich małą atrakcyjnośc z punku widzenia firmy składa się duża rotacja klientów.

W naszym interesie jest połączenie tego w pakiet i uzyskanie większego pakietu przychodów, nawet jeśli dajemy z tego powodu jeszcze dodatkowe upusty. Chodzi o „spakowanie" klientowi jak największej ilości usług w jego najważniejszym urządzeniu. Obecnie to właśnie smartfon, a nie np. portfel czy zegarek jest dla klientów najważniejszy-zaznacza Witucki.

W związku z tą zasadą, Orange proponuje także możliwość zarządzania domem dzięki ofercie smartfona. Tzw. Inteligentny Dom to kolejne innowacyjne rozwiązanie firmy. Usługa ta umożliwia m.in. na zdalne sterowanie gniazdkami energetycznymi,  oraz na otwieranie i zamykanie okien i drzwi, jak również na obserwację np. dzieci czy osoby starsze znajdujące się w domu. Wszystko te działania będą dostępne za pomocą smartfona.

(ma)

Kategoria wiadomości:

Inne

Źródło:
GazetaPrawna
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także