Jak informuje rzecznik telekomu, Wojciech Jabczyński trwają testy wspólnej sprzedaży.

Orange wspólnie z PGE testuje łączoną sprzedaż usług energetycznych i telekomunikacyjnych. Na razie nie wiadomo, kiedy ruszy, ale operator wiąże z tym duże nadzieje. Pakietowanie różnych usług to w obecnej sytuacji rynkowej dobry sposób na zwiększenie przychodów i pozyskanie większej liczby klientów – uważa prezes firmy Macieja Wituckiego
Konkurencja na polskim rynku telefonii komórkowych sprawia, że operatorzy szukają niestandardowych rozwiązań. Play proponuje prywatne pakiety zdrowotne, a T-Mobile oferuje zakupy w internecie bez konieczności używania karty kredytowej. Z kolei Orange Polska zamierza sprzedawać energię razem z usługami telekomunikacyjnymi.
– Współpraca z PGE będzie mieć charakter B2B i będzie polegać na dosprzedawaniu naszym klientom biznesowym specjalnej energetycznej oferty taryfowej. To jest pierwszy krok, żeby zobaczyć jak sprawdza się pomysł pojawiania się w Orange Polska usług innych niż telekomunikacyjne. Ja już dziś jestem przekonany, że to będzie bardzo dobre rozwiązanie– tłumaczy Maciej Witucki.
18 lutego 2013 roku.Orange Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna S.A zawarły o współpracy. Wspólna sprzedaż produktów z dostawcą energii to efekt nowej strategii Orange. W myśl jej postanowień planuje się łączenie usług telekomunikacyjnych z innymi. Tym bardziej, że klienta coraz trudniej skusić jedynie ceną produktów lub usług.
– Konkurowanie smartfonami czy tabletami za złotówkę jest bardzo kosztowne, bo powoduje, że w koszty marketingowe musimy wliczyć również koszt tego urządzenia – informuje Witucki. – W Orange wierzymy w łączenie usług.
Indywidualne usługi nie są opłacalne. Na ich małą atrakcyjnośc z punku widzenia firmy składa się duża rotacja klientów.
– W naszym interesie jest połączenie tego w pakiet i uzyskanie większego pakietu przychodów, nawet jeśli dajemy z tego powodu jeszcze dodatkowe upusty. Chodzi o „spakowanie" klientowi jak największej ilości usług w jego najważniejszym urządzeniu. Obecnie to właśnie smartfon, a nie np. portfel czy zegarek jest dla klientów najważniejszy-zaznacza Witucki.
W związku z tą zasadą, Orange proponuje także możliwość zarządzania domem dzięki ofercie smartfona. Tzw. Inteligentny Dom to kolejne innowacyjne rozwiązanie firmy. Usługa ta umożliwia m.in. na zdalne sterowanie gniazdkami energetycznymi, oraz na otwieranie i zamykanie okien i drzwi, jak również na obserwację np. dzieci czy osoby starsze znajdujące się w domu. Wszystko te działania będą dostępne za pomocą smartfona.
(ma)
Kategoria wiadomości:
Inne
- Źródło:
- GazetaPrawna

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Bezpiecznie i ekologicznie – praca zdalna może być „smart”
Ludzie spędzają w domach obecnie więcej czasu niż kiedykolwiek wcześniej. Wynika to w dużej mierze z modeli pracy zdalnej lub hybrydowej,...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-