Powrót do listy wiadomości
Dodano: 2009-01-06 | Ostatnia aktualizacja: 2009-01-06
Nowa odsłona kampanii Świadoma Energia RWE

Nowa odsłona kampanii Świadoma Energia RWE
Tegorocznej edycji programu „Świadoma Energia RWE” towarzyszy hasło „ŚWIATŁO W PUSTYM POKOJU = 100% ENERGII WYPALONEJ W CIEMNO”. Obecna kampania reklamowa ma na celu odświeżenie idei „przyłączenia się” do oszczędzania energii oraz zachęcenie konsumentów do skorzystania ze wskazówek zawartych w wydanych przez RWE Polska „Przewodniku Domowym” oraz „Przewodniku Biznesowym”, które dostępne są na stronie internetowej programu www.swiadomaenergia.pl oraz w Centrach Obsługi Klienta RWE.
Spoty reklamowe, obrazujące ile energii elektrycznej jest niepotrzebnie zużywanej np. poprzez włączone światło w pustym pokoju emitowane są w TVN 24. Druga odsłona kampanii reklamowej programu „Świadoma energia RWE” obecna jest zarówno w Internecie, jak również na łamach dzienników, takich jak Gazeta Wyborcza czy Rzeczpospolita, oraz w prasie opiniotwórczej, m.in. w Newsweeku, Polityce i Wprost. Reklama programu „Świadoma Energia RWE” będzie „krążyła” po warszawskich ulicach za pośrednictwem stołecznych tramwajów.
Styczeń to czas noworocznych postanowień. W Nowym Roku chcemy zachęcić wszystkich użytkowników energii do „przełączenia się” na oszczędzanie. Poprzez kontrolowanie codziennych zachowań oraz zwracanie uwagi na energooszczędne właściwości sprzętów AGD i RTV możemy skutecznie i długofalowo zmniejszyć zużycie energii elektrycznej, a także ograniczyć jego koszty. powiedziała Iwona Jarzębska, rzecznik prasowy RWE Polska. Czerpiąc z bogatej wiedzy i doświadczenia, jakie posiadamy, jednocześnie odpowiadając na oczekiwania klientów RWE Polska opracowaliśmy „Przewodnik Domowy” oraz „Przewodnik Biznesowy” zawierające praktyczne wskazówki jak świadomie korzystać z energii bez konieczności rezygnacji z dotychczasowego standardu życia, dodaje I. Jarzębska.
Idea programu wdrażana jest także wewnątrz RWE Polska, poprzez edukację postaw pracowników oraz niskonakładowe inwestycje. W grudniu 2008 roku kampania „Świadoma Energia RWE" została wyróżniona w europejskim konkursie Trofeum Energetyczne. Zajęła drugie miejsce za najlepszą kampanię w Europie zachęcającą pracowników do oszczędności energii w biurze oraz trzecie miejsce w Polsce za zmniejszenie zużycia energii elektrycznej o niemal 24 proc. w skali roku w jednym z budynków firmy.
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- RWE

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
Oddziaływanie na środowisko spalarni odpadów
Spalanie odpadów od lat budzi wiele kontrowersji oraz protestów społecznych. Protesty te, wystąpiły praktycznie we wszystkich krajach Europy, a...
-
-
-
-