RWE wprowadziła nowe faktury za energię elektryczną dla swoich klientów indywidualnych oraz biznesowych. Faktury RWE są obecnie bardziej czytelne oraz kolorowe, co w sposób znaczący ułatwia zrozumienie tych dokumentów. Nowością jest umieszczenie treści na obu stronach faktury, co pozwoli na przyjazne dla środowiska mniejsze zużycie papieru, nawet do 3 mln kartek rocznie.
Projekt nowej faktury otrzymał pozytywną opinię Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Spełnia również wymagania stawiane przez Urząd Regulacji Energetyki, Ministerstwo Gospodarki i Komisję Europejską. Nowe rozwiązanie wpisuje się w politykę stałego podnoszenia przez RWE jakości obsługi klientów.
Nowa faktura wiążę się z wieloma korzyściami dla klientów. Klient dostanie czytelny dokument, który oprócz wyciągu z bieżącymi opłatami i zużyciem energii będzie zawierał informacje o tym czy wielkość zużycia prądu, została wyliczona na podstawie odczytu licznika przez inkasenta czy indywidualnego wskazania danych odczytu przez klienta. Wszystkie najważniejsze informacje znajdują się na pierwszej stronie dokumentu i są wyraźnie oznaczone w szarych polach. Takie rozwiązanie pozwoli szybko odczytać najważniejsze dane, czyli kwotę i termin zapłaty. Na fakturze zastosowano także bardziej zrozumiałe dla użytkownika słownictwo.
Dodatkowo klienci indywidualni i biznesowi, rozliczani w trybie jednomiesięcznym będą mogli zapoznać się z wykresem zużycia energii w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Na nowej fakturze zamieszczane będą również informację o nowych usługach oraz akcjach promocyjnych RWE.
Dzięki nowym rozwiązaniom zawartość faktury można dostosować do własnych potrzeb. Na życzenie klienta uwzględniona zostanie informacja o wysokości akcyzy. Klienci biznesowi mogą decydować o tym czy do faktury powinien być dołączony blankiet płatności.
Wprowadzenie nowej faktury przez RWE jest kolejnym udogodnieniem w obszarze obsługi klienta i rozliczeń. Na początku 2012 r. firma udostępniła usługę e-faktury, co umożliwiło rezygnację z otrzymywania faktur papierowych za pośrednictwem tradycyjnej poczty na rzecz elektronicznej faktury dostępnej w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. W marcu br. RWE Polska wprowadziła nową usługę e-płatności. Dzięki tej funkcjonalności można szybko i bezpiecznie opłacić rachunek za energię elektryczną, nie ponosząc przy tym żadnych dodatkowych opłat. RWE udostępniła również aplikację iRWE dla urządzeń mobilnych wyposażonych w system operacyjny iOS, która ułatwia korzystanie z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta, wskazuje lokalizację biur obsługi klienta oraz stacji do ładowania samochodów elektrycznych.
Więcej informacji na temat nowej wersji faktury znajduje się na stronie www.rwe.pl.
(gz)
Kategoria komunikatu:
Z życia firmy
- Źródło:
- rwe.pl
Czytaj także
-
Zmienia się charakter sieci dystrybucyjnej
Jest Pan jednym z przewodniczących Społecznej Rady do spraw Narodowego Programu Redukcji Emisji. Podziela Pan opinię, że redukcja emisji się...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-
-