Prąd to też towar głosi kampania reklamowa Urzędu Regulacji Energetyki. Potwierdzeniem tych słów może być inicjatywa serwisu Gruper.pl oraz DUON – marki sprzedawcy energii KRI Marketing and Trading S.A, które wspólnie proponują odbiorcom bezprecedensową na polskim rynku ofertę – pakiet energii za darmo.
W ramach proponowanego przez Gruper oraz Duon pakietu klienci otrzymują – 333 kWh energii elektrycznej, czyli odpowiednik dwumiesięcznego zużycia prądu w przeciętnym gospodarstwie domowym. Ponadto nabywcy kuponów otrzymują gwarancję niezmienności cen aż do końca czerwca 2014 roku. Element ten jest bardzo istotny biorąc pod uwagę 90% podwyżki cen energii w ostatnich 5 latach. Dodatkowo, wszystkim, którzy skorzystają z oferty proponowane jest wsparcie merytoryczne dotyczące procesu zmiany sprzedawcy energii, tak aby nie był on w ogóle przez klienta odczuwalny.
Świadomy wybór dostawcy prądu, a przede wszystkim łatwa dostępność do ofert różnych operatorów, nabiera szczególnego znaczenia w obliczu zmian zachodzących na rynku energetyki. W najbliższym czasie możemy spodziewać się kolejnych podwyżek cen prądu. W 2013 roku czeka nas wprowadzenie opłat za zakup praw do emisji CO2. Instytut Kwiatkowskiego przewiduje, że z tego powodu cena prądu może wzrosnąć ponad dwukrotnie. Ponadto, nawet w przyszłym roku, możemy spodziewać się uwolnienia rynku w zakresie ustalania cen energii dla klientów indywidualnych. Oznacza to, że Urząd Regulacji Energetyki nie będzie miał już wpływu na ceny prądu i będą one swobodnie regulowane przez sprzedawców. Eksperci zgodnie przewidują, że będzie się to wiązało z natychmiastowym wzrostem cen energii.
– W momencie uwolnienia rynku energii, w obliczu rosnących cen niezwykle istotne jest to byśmy byli świadomymi i wymagającymi klientami. Tylko poprzez zmuszenie firm do konkurowania między sobą będziemy w stanie wpływać na ceny ich usług – mówi Piotr Majcherkiewicz, prezes zarządu Gruper.pl. - Gruper jest doskonałą platformą promocji i sprzedaży dla firm energetycznych takich jak Duon, które przygotowały dla swoich klientów atrakcyjne i naprawdę konkurencyjne na rynku oferty. Dzięki naszej pomocy propozycja ta trafi do 1,7 mln użytkowników, dając im możliwość dokonania świadomego wyboru - dodaje.
Podjęte przez DUON i Grupera przedsięwzięcie koresponduje z ogólnopolską kampanią prowadzoną już od kilku lat przez Urząd Regulacji Energetyki, mającą na celu wzrost świadomości odbiorców z zakresu zmiany sprzedawcy energii, umożliwiając im aktywne i przede wszystkim świadome poruszanie się po rynku. Klienci indywidualni już od lipca 2007 roku mają możliwość swobodnego wyboru sprzedawcy, jednak jak wykazują badania, wciąż jeszcze niewielu odbiorców skorzystało z takiej szansy. Potrzeba nowych, bardziej skutecznych przedsięwzięć, które pozwoliłyby zainteresować miliony, wciąż nieświadomych obywateli, ich prawami oraz możliwościami. Inicjatywa Grupera i DUON ma szansę stać się przełomem w praktycznym postrzeganiu energii elektrycznej przez polskich odbiorców.
- Kreowanie świadomości społeczeństwa stało się jednym z głównych celów sprzedawców energii. Bez tej świadomości, odbiorcy są tylko biernymi uczestnikami rynku – nie są w stanie podejmować żadnych działań ani decyzji. Naszym zadaniem jest wyjść odbiorcy na przeciw, dotrzeć do niego poprzez aktywność w jego własnym otoczeniu. Przeprowadzić go przez mechanizmy rządzące rynkiem energii i w konsekwencji dać mu możliwość dokonania świadomego wyboru – powiedział Krzysztof Noga - Prezes KRI Marketing and Trading S.A.
DUON – dodatkowe informacje:
DUON to marka KRI Marketing and Trading SA i należy do notowanej na GPW spółki CP Energia SA, jednego z największych niezależnych dystrybutorów na rynku gazu w Polsce.
Dominującą rolę w akcjonariacie grupy CP Energia SA odgrywają zagraniczne fundusze inwestycyjne Lime Rock Partners (LRP) i Prospect Investment Managment (PIM). Polskim akcjonariuszem branżowym CP Energia SA jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych spółka PBG SA, lider w zakresie świadczenia specjalistycznych usług budowlanych w obszarze gazu ziemnego, ropy naftowej i wody.
DUON to obecnie jeden z najszybciej rozwijających się sprzedawców energii na polskim rynku. Spółka w ramach działalności zajmuje się handlem energią elektryczną i gazem na terenie EUROPY. Dodatkowo prowadzi sprzedaż energii do wszystkich grup odbiorców na terenie Polski i gazu do odbiorców strategicznych. Konkurencyjność oferty DUON potwierdzają liczne wygrane przetargi na sprzedaż energii elektrycznej do Instytucji Publicznych na terenie całego kraju. W przeciwieństwie do wielkich grup energetycznych spółka stawia na atrakcyjne oferty dla klientów zamiast na kosztowne gwarancje zatrudnienia czy sponsoring.
Gruper – polski lider zakupów grupowych
- Działający od kwietnia 2010 roku Gruper, jest pierwszym i największym z polskich serwisów zakupów grupowych.
- W listopadzie 2011 roku liczba użytkowników przekroczyła 1,7 miliona.
- Na początku marca br. roku liczba kuponów nabytych przez użytkowników wyniosła
1265 582, a ich oszczędności sięgnęły 182 mln zł.
(gz)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- Linkleaders Communication & Consulting
Komentarze (0)
Czytaj także
-
Ochrona atmosfery w energetyce i przemyśle
Rozwój cywilizacji jest niemożliwy bez energii elektrycznej i dlatego z roku na rok świat wytwarza coraz więcej energii, zwiększając...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-
-