Powrót do listy wiadomości Dodano: 2016-05-23  |  Ostatnia aktualizacja: 2016-05-23
EDF Polska rozpoczyna sprzedaż energii elektrycznej on-line

Od drugiej połowy maja br. oferta sprzedaży energii elektrycznej dla klientów biznesowych z sektora małych i średnich firm jest dostępna w sprzedaży on-line. EDF Polska jest pierwszą firmą, spośród dużych graczy na polskim rynku energetycznym, która oferuje taką możliwość.

Nowy serwis EDF został przygotowany z myślą o szybko rosnącej grupie klientów szukających oszczędności. Intuicyjny proces polega na przejściu klienta przez proste kroki formularza, polegające m.in. na: podaniu podstawowych informacji dotyczących zużycia energii w firmie, grupy taryfowej oraz załączeniu aktualnej faktury. Proces może zostać przeprowadzony w całości on-line z wysyłką umowy na skrzynkę email, lub kurierem. W przypadku pytań możliwe będzie również sfinalizowanie zakupu przez telefoniczny kontakt z doświadczonym Doradcą EDF.

Wraz z uruchomieniem serwisu sprzedaży on-line, EDF przygotował dla przedsiębiorców zestaw atrakcyjnych ofert dostępnych w tym kanale sprzedaży:

  • Na krótko – oferta dla firm poszukujących krótkiej, 12-miesięcznej umowy,
  • Najtaniej na lata – oferta dla poszukujących najkorzystniejszego rozwiązania, by zabezpieczyć się przed wzrostem cen na jak najdłuższy okres,
  • Bez abonamentu – oferta bez opłaty handlowej,
  • Z zyskiem dla domu – oferta dla właścicieli firm chcących otrzymać jednocześnie najkorzystniejszą ofertę na energię dla domu.

„Dzisiejsi przedsiębiorcy koncentrują się przede wszystkim na rozwoju firmy. Szukają oszczędności, ale nie mają czasu na przechodzenie przez długi proces zawierania umowy i wypełniania formalności. Sprzedaż on-line w Polsce, również w sektorze B2B, dynamicznie rośnie, co potwierdza, że właściciele firm mają zaufanie do zakupów on-line. Dlaczego więc nie podpisać umowy na sprzedaż energii przez Internet? Zmiana dostawcy energii jeszcze nigdy nie była tak prosta." – podsumował Matthew Nunn, Dyrektor SME EDF Polska.

EDF Polska jest obecna w segmencie MŚP od lutego 2015 roku. Spółka z sukcesem weszła na rynek sprzedaży skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw. W pierwszym roku działalności zakontraktowany wolumen sprzedaży energii wyniósł 400 GWh, a liczba obsługiwanych punktów sprzedaży energii zbliża się do 5 tys.g

(gz)

Kategoria wiadomości:

Z życia branży

Źródło:
mc
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :