
Po zakończeniu prac modernizacyjnych w budynku na warszawskim Żoliborzu, innogy Stoen Operator ponownie otworzyła Biuro Obsługi Klienta przy ulicy Rudzkiej 18, tzw. BOK-D. Od 13 kwietnia Klienci są obsługiwani w nowoczesnym i przestronnym biurze.
„Jesteśmy przekonani, że powrót do lokalizacji przy ul. Rudzkiej spotka się z pozytywnym odbiorem ze strony Klientów. To znana od lat i dogodna pod względem połączeń komunikacji miejskiej lokalizacja. Klient jest w centrum naszej uwagi, a naszym celem jest zapewnienie mu sprawnej i profesjonalnej obsługi. Wierzymy, że zastosowane w nowo otwartym oddziale udogodnienia poprawią komfort wizyt naszych Klientów" – skomentował Robert Stelmaszczyk, Prezes Zarządu innogy Stoen Operator.
W nowej odsłonie, placówka, zapewni Klientom większą prywatność podczas rozmów z doradcami innogy. Kolejnym udogodnieniem jest bezpłatny dostęp do sieci bezprzewodowej Wi-Fi. Wdrożony został również system kolejkowy do zarządzania ruchem Klientów tzw. Qmatic, a dla oczekujących zapewniono odpowiednią liczbę miejsc siedzących.
Planując nową przestrzeń nie zapomniano o dzieciach, które odwiedzają biuro z rodzinami. Z myślą o nich powstał kreatywny kącik zabaw. Wydzielono także pomieszczenie do przewijania niemowląt.
„Wystrój biura, to pierwsze co widzi odwiedzający, dlatego tak istotne jest by czuł się w nim dobrze. Projekt BOK-D to odpowiedź na oczekiwana naszych Klientów, którego celem jest umilenie czasu spędzonego w naszym biurze. Dla pracowników innogy nowa aranżacja to też możliwość usprawnienia procesu obsługi Klienta." – dodaje Agnieszka Bednarska, Menedżerka Obsługi Klienta BOK innogy Stoen Operator.
Z okazji rozpoczęcia działalności wyremontowanego BOK-D, 19 kwietnia spółka innogy Stoen Operator zorganizowała dla Klientów niewielką uroczystość.
Biuro Obsługi Klienta innogy Stoen Operator przy ulicy Rudzkiej 18 jest czynne od poniedziałku
do piątku w następujących godzinach:
• poniedziałek: 8.00 - 18.00,
• wtorek, środa, czwartek: 8.00 - 16.00,
• piątek: 8.00-14.00.
(gz)
Kategoria komunikatu:
Z życia firmy
- Źródło:
- innogy Polska Spółka Akcyjna

Galeria komunikatu
Czytaj także
-
Żywność pod lupą – w trosce o konsumenta
Wzrost świadomości postaw konsumenckich, który jeszcze bardziej przyspieszył z powodu pandemii, spowodował, że coraz większą rolę odgrywa jakość...
-
Kluczowa rola wycinarek laserowych w obróbce metali
www.automatyka.plWycinarki laserowe zrewolucjonizowały przemysł obróbki metali, oferując niezwykłą precyzję i efektywność. Dowiedz się, dlaczego są one...
-
-
-