Powrót do listy produktów Ostatnia aktualizacja: 2021-02-04
EV-TEST100 Adapter do badania stacji ładowania samochodów elektrycznych
EV-TEST100
Producent:
HT Instruments
Numer katalogowy:
EV-TEST100

Profesjonalna instrukcja obsługi w języku polskim.

EV-TEST100 w połączeniu z odpowiednim wielofunkcyjnym miernikiem firmy HT (np. MacroTest G3) symuluje pojazd elektryczny podłączony do stacji ładowania, pozwalając na weryfikację pełnej funkcjonalności oraz bezpieczeństwa elektrycznego stacji ładowania samochodów elektrycznych w skrócie EVSE (EVSE od słów Electrical Vehicle Supply Equipment).

Adapter potrafi symulować obecność samochodu elektrycznego w celu pomiaru sygnałów napięcia wyjściowego ze stacji ładowania oraz symulować warunki stanów awaryjnych.

Możliwości adaptera EV-TEST100

  • Do badania stacji EVSE z trybami ładowania 2 i 3.
  • Kabel ładowania ze złączem typu 2 (IEC 62196-2).
  • Symulacja stanu pojazdu przełącznikiem Control Pilot (stan CP):
    - A - samochód elektryczny odłączony,
    - B - samochód elektryczny podłączony, ale nie gotowy do ładowania,
    - C - samochód elektryczny podłączony, gotowy do ładowania, wentylacja nie wymagana,
    - D - samochód elektryczny podłączony, gotowy do ładowania, wentylacja wymagana.
  • Symulacja obciążalności prądowej przełącznikiem Proximity Pilot (stan PP):
    - NC - system EVSE odłączony,
    - 13A - system EVSE podłączony z prądem maksymalnym 13A,
    - 20A - system EVSE podłączony z prądem maksymalnym 20A,
    - 32A - system EVSE podłączony z prądem maksymalnym 32A,
    - 63A - system EVSE podłączony z prądem maksymalnym 63A.
  • Symulacja warunków awarii FAULT PE - przerwany przewód ochronny PE.
  • Symulacja warunków awarii FAULT E - błąd w sygnale CP.
  • Sprawdzenie sprawności wewnętrznego miernika energii stacji (sekcja LOAD).
  • Kontrolki LED do detekcji obecności faz napięcia.
  • Zacisk podłączenia kabla sygnałowego C100EV do podłączenia przyrządu HT.
  • Zaciski N, PE, L1, L2, L3 do podłączenia do przyrządu HT.
  • Zaciski PE, N, L do podłączenia zewnętrznego obciążenia.
  • Bezpiecznik ochronny dla sekcji LOAD.
  • Pomiary zgodne z normami IEC/EN61851-1 oraz IEC/EN60364-7-722.
  • Adapter EV-TEST100 współpracuje z następującymi przyrządami HT*:
    - MACROTESTG3,
    - COMBIG2,
    - COMBIG3,
    - SUPERCOMBI,
    - COMBITEST425.
    (*) - wymagana aktualizacja firmware

Mechaniczna blokada

Dzięki symulacji statusu samochodu jest możliwa weryfikacja, poczynając od statusu B, czy kolumna stacji ładowania blokuje możliwość odłączenia kabla. *

* - tylko dla stacji ładowania wyposażonych w system blokowania

Symulacja awarii PE i CE

Dzięki przełącznikowi jest możliwe przeprowadzenie symulacji przerwy w przewodzie ochronnym (Fault PE) oraz symulacji błędu w sygnale CP (Fault E)

Monitoring wyjścia PWM

Poprzez dedykowane wyjście oraz będący na wyposażeniu kabel C100E jest możliwa weryfikacja trybu ładowania i dekodowanie prądu ładowania poprzez akwizycję sygnału PWM (modulacja szerokości impulsu).

Weryfikacja przełącznikiem CP

Symulacja stanu pojazdu elektrycznego: odłączony, podłączony i gotowy do ładowania lub nie gotowy, wentylacja wymagana lub nie wymagana.

Weryfikacja przełącznikiem PP

Możliwość symulacji różnych obciążalności kabla ładowania, aż do 63A, gdy EV-TEST100 jest podłączony do stacji ładowania*.

* - tylko dla stacji ładowania wspierających tą funkcję

Dane techniczne

  • Napięcie wejściowe: max 415V AC Faza-Faz, 50/60Hz ±5%.
  • Podłączenie do systemu EVSE: zintegrowany kabel Typu 2, długość 60cm.
  • Stacje ładowania: tryby ładowania 2 i 3.
  • Symulacja PP: NC, 13A, 20A, 32A, 63A.
  • Symulacja CP: status A, B, C, D, wentylacja/bez wentylacji.
  • Symulacja awarii EVSE: Fault PE, Fault E.
  • Sygnał wyjściowy CP: protokół komunikacji PWM, 12V.
  • Dopuszczalne obciążenie wyjścia: 240V, 50/60Hz, max 10A AC.
  • Bezpiecznik ochronny: szybki typu 250V/10A (5x20mm).
  • Bezpieczeństwo: IEC/EN61010-1.
  • Procedura pomiaru: zgodna z wytycznymi IEC/EN61851-1, IEC/EN60364-7-722.
  • Izolacja: podwójna.
  • Kategoria pomiarowa: CAT III 300V.
  • Stopień zapylenia: 2.
  • Wymiary: 210 x 115 x 60mm.
  • Waga (łącznie ze zintegrowanym kablem): 900g.
  • Szczelność obudowy: IP40.
  • Temperatura pracy: 0°C ÷ 40°C.
  • Wilgotność pracy: < 80%RH.
  • Temperatura magazynowania: -10°C ÷ 60°C.
  • Wilgotność magazynowania: < 80%RH.
  • Max wysokość pracy: 2000m.

Więcej informacji:
https://www.tomtronix.pl/ht/ev_test100.aspx

Skontaktuj się z dystrybutorem

Dystrybutor

TOMTRONIX Aparatura Pomiarowa

Adres: Juliusza Jurczyńskiego 34, 92-306 Łódź

Nr telefonu: (42) 676-06-33 Skopiuj

Nr telefonu: 674-74-55 Skopiuj

Faks: (42) 674-74-55 Pokaż numer Skopiuj

E-mail: handel@tomtronix.pl Skopiuj
WWW: www.tomtronix.pl

Przy kontakcie powołaj się na portal elektroinzynieria.pl

Wyślij wiadomość

Dodaj plik...